понедељак, 17. фебруар 2014.

Freeman piling za lice

  11 comments    
Freeman kozmetiku mnogi hvale, a sada ću i ja početi  Do sada nisam ništa koristila od Freeman  kozmetike, ali ovim pilingom sam stvarno zadovoljna tako da ću probati i ostale proizvode.

Piling koji sam ja kupila je od kajsije i divlje trešnje i namenjen je mešovitom tipu kože. Otklanja nečistoću i površinski izumrli sloj. Moram dodati da jako lepo miriše, što je u mom slučaju uvek jedan veliki plus  Koristi se dva puta nedeljno. Nije penušav odnosno ne stvara nikakvu penu, ali savršeno čisti lice. U tubi je od 150ml tako da verujem da će trajati veoma dugo jer se ne koristi velika količina pri čišćenju lica, a kada se doda da se koristi samo dva puta nedeljno verujem da ću zaboraviti i kada sam ga kupila. Ja sam ga kupila u hipermarketu u Merkatoru i koštao je oko 500din, tako da nije skup a veoma je dobar, tako da je odnos kvaliteta i cene odličan. Pre se prodavao i u Lilly-u i u DM-u ali ih ja nisam vidjala u poslednje vreme u tim drogerijama. Ja ga toplo preporučujem. Pošto sam veoma zadovoljna pilingom, sigurna sam da ću kupiti i njihovu masku za lice, samo kada je nadjem :) 
Da li ste Vi koristili nešto od Freeman proizvoda i kako ste zadovoljni?

11 коментара:

  1. Ja sam kupila novu masku za lice sa cokoladom i jagodom,
    namenjena je kozi koja je izlozena stresu i dehidriranoj kozi.
    Nema je u parfimeriji , ali sam nasla u njihovoj online radnji
    kozmetika-teatar. rs. Toliko sam zadovoljna i mirisom i delovanjem , preporuka.Platila je oko 600 dinara.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam za tu online radnju, ali se uvek nadam da ce stici u Merkator :) Gledacu da je probam sto pre, hvala na preporuci :)

      Избриши
    2. Ja sam se malo raspitivala, nece stici , ostace u Mercatoru isti asortiman, mozda samo jedna maska...ne zavisi od njih vec od Mercatora.Ali je super da moze da se kupi online , da nemoras da juris po gradu..

      Избриши
    3. Hvala na informaciji, onda cu morati online :)

      Избриши
  2. Nisam znala da ih ima u Merkatoru, sutra odmah idem da kupim. A u kom si ti uzela? Pošto u ovom kod Beograđanke nikad nisu imali, svaki put kad odem ja pogledam da slučajno nema, ali ništa od togaaa. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam videla na novom beogradu u mercatoru , a ima i u veru u ziri.Nadam se da ces tamo naci.

      Избриши
    2. Ja sam u Novom Sadu, tako da ti nisam od pomoci :)

      Избриши
  3. Ovo je tek stiglo u HR tako da si me jako zainteresirala za ovaj piling :D definitivno ga kupujem!

    ОдговориИзбриши
  4. Koristim Freeman masku sa ugljem i crnim šećerom i sa cokoladom i jagodom i bolji mi je prvi. Mnogo mi se svidjaju njihovi proizvodi jer se sporo troše a mnogo dobro rade posao :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imam ja i masku, ali mi je piling veci favorit :) Da, proizvodi su im odlicni a dugo traju

      Избриши