недеља, 14. децембар 2014.

Heavenly Hydration ulje za lice

  6 comments    
Doslo je vreme da se napise nesto o proizvodu koji me je odusevio. Rec je o Avonovom Planet spa heavenly hydration ulju za lice.

Dolazi u veoma lepoj staklenoj bocici od 30ml. Ulje iz bocice izvlacite uz pomoc pipete koja je ujedno i poklopac same bocice. Veoma je zgodno uzeti potrebnu kolicinu ulje jer je veoma prakticna za koriscenje.

Koristim ulje nakon dobro ociscenog lica, a pre nanosenja kreme. Koristim ga tako sto par kapi stavim na vrhove prstiju i razmazem po licu, zatim uzmem Ebelin jastuce za lice i njime masiram lice. Moram reci da mi je lice posle ovoga savrseno, na izgled i na dodir.
Koristila sam ulje i bez jastuceta i veoma dobro obavlja posao i tako, ali sam prezadovoljna rezultatima koje stvaraju zajedno.

Sto se tice mirisa ima neki blag miris koji ne bih mogla da opisem. Nije da mi se nesto preterano svidja, ali kao sto sam i rekla, blag je pa i nije toliko primetan.

Koristim ga vec par meseci i moram reci da neverovatno prija mojoj kozi. Nakon nanosenja ulja odmah vidite razliku. Koza lica nakon koriscenja ovog ulja je na dodir veoma prijatna, mekana. Koza postaje ujednacena, jednom recju sija.

Ja sam svoje platila oko 400din, posto je bilo na nekom popustu, ali veoma cesto imaju popuste tako da se lako moze naci po toj ili slicnoj ceni. Po mom misljenju vredi mnogo vecih para i sigurna sam da bi svako trebao da ga proba jer je stvarno odlican proizvod.

Dok kucam shvatam da delujem kao da radim za Avon, iako sam odavno i radila :D, ali stvarno nemam nikakvih koristi od ovih pohvala, vec sam stvarno prezadovoljna ovim uljem , pa samo iznosim svoje misljenje.

Da li ste Vi koristili neko ulje za lice i kojim ste najvise zadovoljni?

Toliko od mene o jednom od meni omiljenih proizvoda... Kucamo se uskoro :)

6 коментара:

  1. Bas sam ga narucila jer je bilo 300 dinara a bilo koja maska se dobije za 100 din.. Moram probati sa jastucetom, nije mi to palo na pamet :)

    ОдговориИзбриши
  2. Bas sam ga narucila sad, pitala sam se kakvo je i ti izbacujes post :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam inace veoma zadovoljna svime sto sam probala iz Planet Spa kolekcije... Sada sam bas i ja narucila par proizvoda jer imaju dobre akcije trenutno...

      Избриши
  3. Koristim ovo ulje i bas mi prija.
    Samo ja ne koristim kremu nakon nanosenja, i koristim ga iskljucivo nocu.
    :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sta god da koristim ne izbacujem kremu, to mi je nekako obavezna stavka... I ja ga koristim pred spavanje, mada koliko mi se svidja pocecu da ga koristim stalno (ujutru, u podne i uvece) :D

      Избриши