петак, 19. јун 2015.

Nyx mega shine lip gloss - dolly pink

  2 comments    

Danas zelim da Vam iznesem svoje misljenje o proizvodu kog nemam nesto dugo, ali sam ga veoma cesto koristila od kada sam ga kupila, tako da mislim da sam stekla pravi utisak o njemu. Rec je o Nyx mega shine sjaju za usne u nijansi Dolly pink. 


Mogli ste da vidite da sam kupila dva ovakva sjaja ali posto se mnogo razlikuju pisacu odvojeno o njima. Zato sada govorim samo o Dolly pink.



Dolazi u bocici od 11ml, tako da je standarne velicine. Na 'otvaracu' ima veoma lepu masnicu, sto je po meni veoma lep detaljcic. Cetkica je ravna, sa malo tanjim vrhom kako biste lakse naneli precizno na usne. 


Kada sam kupovala ove sjajeve za usne videla sam da postoje dve vrste. Oni koji su vise kao tecni ruz, jer je boja puna, kao sto je ovaj i oni koji su kao tipicni sjajevi, prozracni.

Ovaj sjaj za usne bih ja pre svrstala u tecni ruz jer mu je pigmentacija neverovatna i na usnama ostaje dugo koliko i malo bolji ruz. Kao sto rekoh, a i kao sto mozete da vidite pigmentacija ovog sjaja za usne je neverovatna. Kada ga nanesete veoma lepo ostaje na usnama i daje lep sjaj, a na usnama ostaje par sati (3,4). Cak i kada pocne da se skida sa usana vam se skine sjaj ali boja ostane. Kao sto rekoh uporedila bih da sa malo boljim ruzem za usne.


Ono sto je isto jedan veliki plus ovih ruzeva je to sto nisu lepljivi i ne skupljaju se u rubovima usana. Vec ostaje isti od pocetka pa sve dok ne nestane, znaci veoma dugo.

Ove sjajeve za usne mozete kupiti u Alexandar cosmetics radnjama, kao i u njihovim distributivnim centrima. Medjutim sada je akcija u Alexandar cosmetics radnjama, tako da ako nemate Alexandar cosmetics radnju u svom gradu po akcijskim cenama mozete naruciti i preko njihovog sajta. Akcijska cena ovih sjajeva je 237dinara, sto mislim da je smesna cena za ovako dobar proizvod. 

Nacula sam da ih povlace iz prodaje, pa da su zato na snizenju, ali to nije nista sigurno, kako god, mislim da je cena dosta pristupacna tako da Vam preporucujem da obezbedite sebi neki primerak ovog sjaja.

Jos jedan od nacina da jedan ovakav sjaj dodje u Vase ruke je da ucestvujete u nagradnoj igri koja je na blogu. Uslove za ucestvovanje u nagradnoj igri mozete procitati ovde.

Koristite li Vi Nyx proizvode i koji Vam je omiljeni?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*




2 коментара:

  1. Nemam naviku da koristim sjajeve, nekako radije biram ruz, ali ova nijansa izgleda prelepo. :)

    ОдговориИзбриши