недеља, 25. октобар 2015.

Eucerin Dermato Clean gel za umivanje

  4 comments    

Cao dragi moji,
posto je proslo odredjeno vreme u kom sam koristila Eucerin DermatoClean gel za lice, resila sam da Vam o njemu kazem par reci tj. da Vam iznesem svoje misljenje o njemu.

Ovaj gel za lice dolazi u tubici od 200ml sa, meni zanimljivim, otvorom. Ovaj gel je namenjen za normalnu do mesovitu kozu.


Sam gel je bez boje i mirisa. Dobro uklanja sminku sa lica i solidno cisti lice. Ono sto se meni ne svidja kod ovog gela je sto ne peni mnogo, a ja sam od onih koji vole da kada nesto sluzi za ciscenje to treba i dobro da peni da bi dobro i ocistilo. Sto se tice samog ciscenja lica u pitanju je solidan gel, ali ne bih mogla preterano da ga hvalim. Nisam razocarana, ali nisam ni odusevljena ovim gelom. Solidno skine sminku sa lica, naravno da Vam ostane sminka u obrisima, ali nista strasno.

Ono sto mi se svidja kod ovog gela je to sto ne zateze kozu kao neki, sto ostavlja kozu glatkom i neznom na dodir. 


Ja sam ovaj gel dobila u sklopu Eucerin promocije uz kremu koju sam kupila, ali mislim da je cena ovog gela oko 700dinara. Kada uzmemo u obzir cenu proizvoda ne mogu da Vam kazem da trcite da kupite ovaj proizvod, jer mislim da za tu cenu mozete kupiti bolje proizvode, cak mislim da postoje proizvodi koji su bolji od ovoga a cija je cena niza od cene ovog gela. 

Da rezimiramo: za gel nemam da kazem nista lose, solidan gel za umivanje je u pitanju, ali ne bih Vam ga preporucila samo iz razloga sto mislim da za tu cenu mozete kupiti bolje proizvode, pa cak i da ustedite. 


Koristite li Vi Eucerin proizvode? Koji biste preporucili?

Ne zaboravite da je na blogu jos sutra nagradna igra, pa ukoliko se jos uvek niste prijavili to mozete uciniti ovde.

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*



4 коментара:

  1. Meni je bio dobar, ja sam ga koristila iskljucivo za umivanje i jedan nacin da stvoris penu je da ga istisnes u pokvasene ruke i protrljas, onda peni. :) Ja sam ga koristila skoro celo leto, jer se bas sporo trosi, super mi je bio u smislu da mi nijedna bubuljica nije izasla dok sam ga koristila i kao sto si pomenula, ne isusuje kozu, sto mi je bitno jer mi je koza suva. Ja sam ga izabrala kao poklon prilikom jedne promocije, ali se slazem da je prosto za takav proizvod cena visoka. Na kraju mi je i malo dosadio, jer stvarno nema nikakav miris. Korisitm Eucerin intimo gel, on mi je odlican i ima jako lep, prijatan miris. Eucerin pH5 ulje za tusiranje mi je savrseno. :) Samponi, bar sto se mene tice, ne nikako i kremu za stopala sa 10% uree bih zaobisla.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam ga koristila na sve moguce nacin, ali nisam bila zadovoljna s tim kako peni, jedino kada mi je penio ok je bilo kada uzmem dosta veliku kolicinu, ali mislim da to nije resenje. Sto se tice ulja za tusiranje svi ga hvale, ali ga na zalost jos uvek nisam probala.

      Избриши