понедељак, 12. октобар 2015.

Poredjenje: Victoria's Secret VS Avon sprej za telo

  11 comments    
categories: 

Cao dragi moji,
resila sam da unesem jedan nov post na svom blogu. U pitanju su postovi poredjena. Izabracu dva slicna proizvoda i porediti ih za Vas. Nekada ce biti istog cenovnog ranga, a nekada razlicitih. Za prvo poredjenje sam uzela proizvode sasvim razlicitih cenovnih rangova. U ovom postu cu porediti Victoria's Secret body mist sa mangom i Avon sprej za telo sa mangom i narom.

Kao prvo zelim da uporedim militrazu. Victoria's Secret sprej za telo dolazi u bocici od 250ml, dok Avon sprej dolazi u bocici od 100ml. Moramo priznati da je bocica Victoria's Secret spreja mnogo lepsa od ove iz Avona. Kada smo vec kod militraze, da spomenemo cene oba. Victoria's Secret je oko 1500dinara, ako ga kupujete kod nas (na aerodromu, kod preprodavaca, u Lilly-u je bio nesto jeftiniji dok su imali ove sprejeve), dok je regularna cena Avon spreja 420dinara, ali se skoro uvek nalazi na nekom snizenju, pa ga mozete naci veoma cesto po ceni nizoj od 300dinara. Ako izracunamo Avon sprej po punoj ceni, on bi za 250ml izneo nesto iznad 1000dinara, a na snizenjima oko 700. Mozemo zakljuciti da postoji solidna razlika u ceni.


Kada smo uporedili militraze i cene na red je dosao i sam sprej. Kada je Avon sprej za telo u pitanju ja ne mogu reci da mi se ne svidja, daleko od toga, mislim da se nalazio i u mojim favoritima, jer sam zaludjena mirisom manga, pa naravno da mi se i ovo svidja. Ono sto ne mogu da pohvalim jeste postojanost. Naravno, ovo nije parfem pa da ocekujem da ostaje na kozi par sati, ali hocu reci da ga u toj stavci ne mogu pohvaliti. Ostaje na kozi oko sat i po vremena, a nakon toga samo ga u obrisima mozete osetiti. Kao sto rekoh miris mi se veoma dopada, a Avon ima veliki spektar mirisa kada su ove prskalice u pitanju tako da mozete naci onaj koji se Vama dopada, to sam sigurna.


Ono sto nisam mogla da pohvalim kod Avon prskalice, kod Victoria's Secret mogu. Kada je rec o postojanosti ove prskalice za telo moze se porediti sa slabijim parfemom. Na mojoj kozi miris ovog spreja ostaje par sati, a sam miris mi je savrsen. Ja jesam ljubitelj mirisa manga, ali ovo preteruje koliko lepo mirise :D. Tako da kada je ova prskalica u pitanju moram da pohvalim i sam miris, a i postojanost. Takodje postoji veliki spektar mirisa ovih prskalica tako da ne postoji sansa da ne nadjete onu koja se Vama dopada.


Kada rezimiramo veliku prednost bih dala Victoria's Secret prskalici za telo, iako je razlika u ceni malo veca isplati se. Tako da, ako ste u prilici da kupite ove prskalice za telo, ja Vam ih rado preporucujem. Naravno, ne kazem da su Avon prskalice lose, vec da bih Vam radije preporucila da sakupite novce i kupite neku Victoria's Secret, jer je vredi imati. Naravno, ako niste u mogucnosti da toliko novca izdvojite za prskalicu za telo mozete koristiti i Avon, daleko od toga da su lose.

Koristite li Vi prskalice za telo? Koju biste preporucili?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*


11 коментара:

  1. Cao draga :-) Odlicna ideja da recenziras dva slicna preparata...nisam imala priliku da isprobam Victoria sprej,ali zato Avonove imam mali milion :-D Slazem se da nisu bas postojani,ali dobro uvek je zgodno imati ih u torbi kada zatrebaju! Imam: Visnju i muskatni orascic mmmm jedan od omiljenih,Jabuka i orah isto super miris pogotovu za ovo hladnije vreme :-) Zacinjena narandza i djumbir,Limunov cvet i bosiljak,Brusnica i cimet-isto jako lep miris,Lubenica,Mleko i med,Ljubicica i Lici,Marelica i sea maslac,Jagoda i Guava,Kupina i vanila, i po meni dva najlepsa zajedno sa Visnjom su Malina,a drugi je Usecerena sljiva i vanila :-) Eto to je moja kolekcija,nadam se da te nisam ugnjavila :-D Sigurno cu kupiti ineki Victorijin! Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga. Rekla bih da imas citavu kolekciju Avonovih :) Pozdrav :*

      Избриши
    2. Ima tu jos nekih novijih koje treba da kupim ali dobro,moraju da cekaju svoj red! :-D :-*

      Избриши
  2. Iz nekog razloga ne koristim prskalice jer uvek imam losion za telo intezivnijeg mirisa, pa kada na to dodam parfem bez kog ne mogu, nema potrebe za jos necim :-) !

    ОдговориИзбриши
  3. Koristim Avon prskalice ali samo leti nakon tusiranja kada mi nije do mazanja tela i meni su sasvim okej, VS nisam nazalost probala ali imam jednu njihovu kremu za telo koja je savrsena i prosto mi je zao da je koristim. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa i meni su ove prskalice vise za toplije vreme, ali ja ih non stop koristim. I ja ovu sa mangom dosta stedim, jer mi je zao da je trosim svakodnevno :D

      Избриши
  4. Imala sam nedavno jedan Avonov sprej za tijelo i nekako mi nisu kao prije, puno je više izražen alkohol, što se tiče ovih Victoria's Secret baš sam ih neki dan mirišala i dopao mi se jako miris vanilije, ali pošto nisam imala pojma o trajnosti nisam ga kupila ali mislim da ću se ipak vratiti po njega. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Na mojoj kozi ovaj VS ostaje stvarno dugo. Ali svakako svakom mirisu mozes produziti postojanost ako pre njega naneses neku masnu kremu.

      Избриши
  5. VS nisam probala medjutim ovaj Avon mist mi je prelep! Najlepse mirise od svih kojih imaju u ponudi i odusevljena sam !

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja nisam probala druge, ali sam imala priliku da pomirisem jos par i ovaj mi je najlepse mirisao, a kad dodamo tome moju opsesiju mirisom manga bilo je logicno da ovaj kupim :D

      Избриши