уторак, 1. децембар 2015.

Aura highlighter-golden spice

  6 comments    


Cao dragi moji,
resila sam da Vam napisem post o jednom proizvodu koji me je odusevio. Zasigurno zasluzuje poseban post zato i zelim da detaljnije pisem o njemu. Rec je o Aura highlighteru u nijansi Golden spice.


Moram priznati da do sada nisam koristila hajlajtere, ovo je prvi koji sam koristila. Zelim prvo da Vam kazem osnovne informacije o njemu. Dolazi u pakovanju od 5grama, i sigurna sam da ce Vam trajati veoma dugo obzirom da se veoma sporo trosi. Aura za sada ima samo dve nijanse ovakvih hajlajtera, moj je u nijansi Golden Spice, a pored ove postoji i Nude Shimmer.


Nijansa je braonkasta, nesto nalik na rose gold boju. Po mom misljenju veoma lepa nijansa. Kao sto mozete i videti pigmentacija mu je na zavidnom nivou. Zbog veoma jake pigmentacije morate paziti pri nanosenju, ali veoma lepo se blenda, tako da necete imati sa tim problema, cak i ako nanesete vise nego sto ste zeleli.


Ja ovaj proizvod veoma cesto koristim u svrhu senke, jer veoma lepo i diskretno deluje na kapcima. Ostaje na kozi veoma dugo (meni na kapcima ostane citav dan, dok se na obrazima malo skine, ali govorimo o periodu od citavog dana). Zakljucak, kada je u pitanju postojanost, je da je proizvod veoma postojan i da je postavio visoke standarde.

Cena ovog hajlajtera je oko 400dinara, sto je vise nego niska cena za ovakav kvalitet. Sigurna sam da necete zazaliti ukoliko kupite ovaj proizvod, a od mene imate preporuku kada je on u pitanju.

Zelim da iznesem divljenje kada su Aura proizvodi u pitanju. Mislim da je ova kompanija mnogo napredovala u toku ove godine i da proizvodima moze da parira mnogo vecim imenima. Stvarno svaka cast. Ispasce kao da ih reklamiram, ali stvarno zasluzuju samo reci hvale. Iznosim svoje iskreno misljenje obzirom da se svakim novim proizvodom sve vise odusevljavam.

Koristite li Vi hajlajtere? Da li ste probali Aura hajlajtere?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*








6 коментара: